20. december 2011

20 December! - Frosty French Nail Art Tutorial

Hej (: 


Så er der 4 dage til juleaften og her har i endnu en julet tutorial!
Dette design er godt nok ikke så julet som de 2 andre.
Til dette design har jeg brugt en blå striping tape, som jeg har købt på eBay.com - Dette giver et utroligt flot og unikt design!


-Min anden pakke fra e.l.f er stadig ikke kommet endnu, og jeg går snart crazy hvis den ikke kommer helst imorgen! - 2 af mine veninders gave ligger i den pakke, og vi skal give hinanden gaver imorgen.. Damn, det når jeg da godt nok aldrig,.. Men så må de jo have den til gode :d - Dumme travle juletid!


Men i hvert fald håber jeg i kan lide dette design så meget som jeg gør!

Hej (:


Now there is only 4 days until christmas eve and here is another christmassy tutorial!
Though this design is not as christmas-ich as the other two designs..
For this design i've used blue striping tape, wich i bought on eBay.com - These gives a really pretty and uniqe design!


- My other packages from e.l.f has still not arrived and i am going crazy if it does'nt show up by tomorrow! - 2 of my girlfriends presents are in that package and we are exchanging gifts tomorrow, so i'm pretty much screwed right now ..  Oh well, they are just going to have to wait until after christmas! (:


Well, I hope you will enjoy this tutorial, as much as i did!



Sally Hansen - No More Breaks / Pacific Gabrini - #01 (Købt et sted i Grækenland/Bouht somwhere in greece) / Nail Star 2 way pen (eBay.com) / Seche Vite topcoat / Blue striping tape (eBay.com)

1.
Husk altid at påføre en base coat før du påfører din grundfarve! - Dette  gør sådan at dine negle ikke bliver misfarvede.
Always remember to apply a base coat before your base color! . This will prevent misscolored nails!
2.
Påfør nu din grundfarve.
Apply your basecolor

3.
Lav nu en french tip med blå glitter
Now create a frensh tip with blur glitter

4.
Påfør nu forsigtigt tapen oven over din franske tip. (dette kan være ret svært.. jeg brugte en  pincet )
Now carefully apply the tape just above the french tip. (This can be pretty difficult, i used a pair of tweezers)


5.
Til sidst påføre de bare en topcoat, sa dit flotte design holder længere!
Last just apply a top coat to seal your pretty design!



Tak fordi du kiggede med!

Thanks for watching!
Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...