5. december 2011

31 Day Manicure Challenge; Day 10 Gradient Nails

Så er det dag 10 i '31 day manicure challenge' og det er tid til Graduerede negle! - Dette er den sidste dag i 'colors', den næste bliver så 'patterns';D
Jeg har lagt en pearl neglelak og sponget med lilla. Derefter har jeg påført lidt lilla glitter ovenpå! - Jeg er ikke helt selv tilfreds med designet, men det er ikke grimt, så det går! :D

Men hvertfald håber jeg i kan lide dette design! - Sig endelig til hvis der er nogen designs i vil have mig til at lave en tutorial til :D

-Og jeg knækkede lige min langefinger negl da jeg uheldigvis stødte den mod en dør.. PIS!

Now it is day 10 in '31 Day Manicure Challenge' and it is time for Gradient nails! - This is the last day in the category 'colors', the next one is 'Patterns'
I put in a pearl varnish as my base color.Then i've sponged with purple, and after that I applied a little purple glitter aswell. - I'm not reallt satisfied with the outcome of this design, but it's not ugly, but it's ok :D

But i really hope you guys like this design! - Please tell me if there is any design you want me to make a tutorial to.! :

-OH.. And i totally broke my middlefinger nail!" -

Brækked langefinger negl!
Broken middlefinger nail!






Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...