12. december 2011

31 Day Manicure Challenge - Day 12 Stripes

Så er det altså den 12 december, og det er tid til dag 12  i denne challenge. !! -  Idag er har jeg lavet striber.
Tænkte først at jeg ville lave lilla striber, meeen så tænkte jeg at jeg faktisk ikke rigtig har brugt blå særlig meget. Så det tænkte jeg at jeg lige ville gøre :D
-Jeg blev faktisk overrasket over hvor mange blå farver jeg egentligt har. Og har mange flere end dem jeg har brugt til dette design... WOW ´:D


Men jeg er ret tilfreds med 'the outcome', selvom det blev lidt sjusket. Mit clean-up er slet ikke godt i dag overhovedet! - SORRY!!
Men håber i synes om dette design alligevel :D

Now it is December 12th and it is time for day 12 in this challenge.!! - Todays challenge is stripes. First thought to colors was purple, but then i realised that i haven't really been using blue colors very much. So i did blue stripes! :D
-I was actually surprised over how many blue nail polishes that i've got! And i got more than this design require :d-- wow


But i am pretty satisfied with the outcome, even though it is a little sloppy and all. My clean-up is really bad today - SORRY!!
But i hope you like this design any way:D






Sådan ser det ud når jeg roder med mine negle :d
This is how it looks like when i do my nails :D

Brugte ting/ Items used:
Basecoat - Sally Hansen no more breaks
e.l.f - Teal Blue
Sally Hansen - Blue Me Away! #130
Miss Sporty clubbin colours - #320
La Femme Beauty -Ultra Blue # 127
Nail Star - 4 different blues. (from eBay.com)
Topcoat - Seche Vite
A piece of paper
Nail art brushes
Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...