14. december 2011

31 Day Manicure Challenge - Day 13 Animal print

Hej (:

Næste skridt i ''31 day manicure challenge' bliver så et dyre print.
Dyre print er nok noget af de hurtigste og letteste nail art designs man kan lave, og det kommer til at se utrolig fedt ud, lige meget hvilke farver man giver sin zebra eller tiger eller leopard eller noget helt fjerde! - Der er simpelthen ingen grænser :D

I dag har jeg lavet et simpelt leopard design med en grøn metallisk baggrund og røde og sorte pletter! - Jeg elsker dette design, og jeg har faktisk lavet det før. -Tror det var for ca. 2 år siden.
Det tog mig ca. 5 - 10 min. at lave dette design - fantastisk. Især når du er på farten og bliver nødt til at have et eller andet smart på dine negle.

- Som nok kan ses på mine billeder, er mine negle overhovedet ikke lige! - Og det er mine negle på højre hånd heller ikke. Så jeg kan ikke få særlig fede juleaftens - og nytårsnegle når vi kommer dertil, på mine normale ulige negle. - Så her imorgen suser jeg med kæresten ud og køber falske negle til mig (hvor jeg selvfølgelig laver noget nail art på!) - Og så klipper jeg godt nok mine egne negle helt ned, og så bliver mit nytårs fortsæt altså at passe meget bedre på mine negle!!!!!!

Men her er dagens design - Enjoy! :D


Hello (:

The next step in''31 day manicure Challenge 'will be an animal print.
Animal prints are probably one of the quickest and easiest nail art designs to do, and it will look incredibly cool, no matter what colors you give your zebra or tiger or leopard orsomething else. There is simply no limit: D

Today I made ​​a simple leopard design with a metallic green background and red and black spots! - I love this design and I've actually done it before. -I think it was about 2 years ago.
It took me about 5 - 10 min. to create this design - fantastic. Especially when you're on the go and need to have something smart on your nails.

- As probably can be seen on my pictures, my nail lengts are not straight at all! - And so is my nails on my right hand. So my christmas eve nails and new years eve nails are going to get very odd and ugly on these nails - So here tomorrow I am going with my boyfriend out to buy fake nails for me (which I of course are going to do nail art on!) - And then i will cut my nails down, and my new years resolution will bee to take better care of my nails!



Well Here is the design - Enjoy!









Produkter som er brugt /Products used:
Base Coat - Sally Hansen No More Breaks
GOSH - Metallic green #567
Pieces - Il Postino
Claudia - Just Black # 157
Top Coat - Seche Vite

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...