16. december 2011

31 Day Manicure Challenge - Day 14 Flowers

Hej!


Så er det blevet det 14. negle design jeg skal lave i denne challenge, og idag er det tid til blomster negle.
Disse er meget enkle og meget lette at lave!.
De ser måske lidt sjuskede ud? - Undskyld!! - Men havde virkelig travlt da jeg satte mig ned og lavede dem :d.. 


Det er rigtig flotte sommer eller forårs negle. Og kan selvfølgelig have andre flotte farver!!


-OG jeg har faktisk bestilt en masse neglelak fra e.l.f (eyeslipsface.dk) og en fra asos.com.. Glæder mig til at få dem!! :D


- og jeg undskylder for mig elendige clean-up og tørre neglebånd!


Hello!


Today i am going to do the day 14 int this challenge, flowers. 
These are easy and fast to do! 
They may look a bit sloppy? - Soryy! - I was in a hurry!


These are really pretty for summer and spring! . And of course you can use other colors!


-And i have actually just ordered lots of nail polish from e.l.f (elf.com) and from asos.com... im so excited ! :D


-And i apologize for my crappy clean-up and dru cuticules!








Products:
Base Coat - Sally Hansen No More Breaks
Essie - Mint candy apple
Claudia - #157 Just Black
Dotting tool from eBay.com
Topcoat - Seche Vite

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...