26. december 2011

Collective haul; - e.l.f & asos.com

Hej (:


Så er alle mine bestilte pakker endelig samlet, det var godt nok også på tide!
Der er 14 neglelakker fra e.l.f og en enkel fra essie, som er fra asos.com.
-Jeg håber i alle har haft en fantastisk jul med en masse lækre gaver! - Jeg laver også snart en haul med de negleting, som jeg har fået i gave. 


Men jeg håber i vil kunne li' denne kæmpe neglelak haul - Så tror jeg vist at jeg skal igang med at organisere mit neglelak skab endnu engang, hvis alle disse neglelakker skat til at være der også :D

hello (:


Finally all of my ordered packages are collected, that was about time!
I got 14 polishes from e.l.f and one from essie, wich i ordered on asos.com.
-I hope yall had a great christmas with lots of lovely gifts! . I am doing a nail polish gift haul really soon (:


Well, enjoy this huge nail polish haul, i guess i have to reorganize my nail polish to fit all of these in there too :D


essie - Bahama Mama


Pakke #1
Package #1

Dark Navy, Cranberry & Golden Goddess

Plum, Moonlight & Fire coral

Pakke #2
Package #2

Lilac, Blush & Mod Mauve

Burgundy, Smoky Brown & Chocolate

Mango Madness & Matte finisher topcoat

Cranberry, Dark Navy, Golden goddess, Moonlight, Plum, Fire coral, Mod mauve,
Burgundy, Lilac, Matte finisher, Blush, Mango madness, Smoky brown, Chocolate
Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...