25. december 2011

My Christmas nails!

Hey (:


-Igen vil jeg lige starte med at sige undskyld, fordi dette opslag skulle have været oppe hvert fald den 24 december :d


Disse negle er godt nok ikke julede overhovedet! - Det er bare helt almindelig fransk manicure.. Men som sagt, jeg har haft extremt travlt her op til jul, derfor er der heller ikke blevet lagt særlig mange indlæg ind (:
Men dette er altså de negle, jeg havde på juleaften! ( Se hvordan jeg tog mine falske negle på her)

Hey (:


-Again i just want to apologize, cause this post should have been up on december 24th .. 


These nails are not christmassy at all! -It is just normal french..But as i've said before, i've been really busy, and that is also why i haven't been able to make that much posts (:
But this is the nails i wore christmas eve! (Look how i made the false nails here)







-Rigtig god jul allesammen!


-Merry christmas!!


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...