28. december 2011

Nail related christmas presents haul!!

Hej allesammen!


Jeg håber i alle har haft en vildt lækker jul med lækre gaver! - For det har jeg :D
-Godt nok har jeg ikke fået særligt meget der har med negle at gøre, men det passer mig også helt fint! - Har fået en helt masse andet lækkert :D

Hello everybody!!


I hope you all have had a wonderfull christmas with tons of presents! - Cause i did:D
-I didn't get so much nail related stuff, but thats fine by me - cause i did get tons of other nice stuff! :D


En grøn, pink og blå art liners fra Kiss. En neglelak fra GOSH #571 wild lilac. 2 negleglittere fra GOSH  # 03 Grey Moonstone og #13 Topaz Lavender.
A green, pink and blue art liner from Kiss. A polish from Gosh #571 Wild Lilac. 2 nailglitters from GOSH #03 Grey Moonstone and #13 Topaz Lavender.




-Jeg håber at alle jeres ønsker er blevet opfyldt her til jul!


-I hope that all of your wishes came true this christmas!


Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...