21. december 2011

World's most expensive nail polishes!!!

Hej læsere! 
Så her for ca. 10 min. siden, sad jeg lige og søgte på de dyreste neglelakker, fordi min kæreste spurgte mig:-''Ville du dræbe for en neglelak, hvis der kun var et enkelt eksemplar i hele verden?''' - Mit svar var selvfølgelig ''JA!'' :D.. Bagefter spurgte han mig om hvad den dyreste neglelak egentlig kostede-.. Som om jeg ved det.. Så jeg tjekkede lige op på det på google.com.
Men hvert fald så fandt jeg en side der kan bruges!


(Se lidt længere nede)

 Hello readers! (:
For about 10 min. ago, i was surfing the net, and came across the world's most expensive nail polishes, because my boyfrind sctuallt asked me the other day:- '' Would you kill for a nailpolish, if there only was made 1 in the entire world?'' - and of course i sad:- ''YES!''.. :D.. Well afterwards he asked me what the most expensive nail polish costed.. like i would know... So i looked it up on goggle.com



Denne lak koster 130 dollars (ca. 715 kr.) - Oh holy shit! :d - Der er ca. 1,118 diamanter på proppen og selve lakken skulle glitre som en masse små diamanter. 
This laquer costs 130 dollars! - Oh my gooooood! - There is about 1,118 diamonds on the lid, and the varnish should glitter like thousands of diamonds!



Denne lak koster 55 dollars ( ca. 310 kr.) - Den er lavet af platin. Men en normal platin neglelak kan købes for ca. 250 dollars ( ca. 1375 kr.)
This nail polish costs 55 dollars. - it is made from powered platinium. A normal bottle of the platinum polish can be purchased for a more affordable $250. WOW!!!!

Se hele artiklen lige her !
Watch the whole article right here !

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...