17. januar 2012

31 day Manicure Challenge; Day 17 - Glitter

Hej (:


Ok.. jeg ved i nu har ventet ret længe på en til 31 day manicure challenge, så her får i dag 17!


Idag er det glitter! - og det her er nok min favorit challenge, fordi jeg elsker elsker elsker glitter og glimmer :D - og jeg synes simpelthen det er blevet så flot idag!


Jeg har brugt GOSH negleglitter, som jeg også elsker!
Jeg elsker simpelthen glitter! - det er helt klart en af mine yndlings ting at tage på neglene! - Dog er det utroligt svært at få stadset af igen, men det er altså det hele værd.
Disse kunne være rigtig flotte til en fest ! :D



-Oh.. og jeg tror at mit nytårsfortsæt, det med at jeg kun må bruge 125 kr. om måneden, allerede er overskredet.. :d-- noot good :s

Hello (:


Okay..  I know you guys have been waiting pretty long for another '31 day manicure challenge'' so here is day 17! - GLITTER!


Today it is glitter-time, and this is, I think, my favorite challenge off all. I absolutely looooove glitter!
I've been using GOSH nail glitter!

I love to wear glitter on my nails, even though it takes a war to get it of off the nail again! - OhG
These could be pretty awesome at a party!


-Oh.. and i think that my new year's resolution, the one where i was only aloud to use 125 kr. per month on nail polish, is exceeded.. Damn it :s




Klik endelig på billederne for at se det i større format!
Click on the pictures to see a bigger one!







Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...