1. januar 2012

Happy new year! - Nail art design + new year resolutions

Hej allesammen og et rigtig godt nytår!


Jeg håber i allesammen har haft en skøn dag/aften/nat med masse af flot fyrværkeri og lækker mad! - Det har jeg hvert fald.
-Jeg startede aften med at spise med veninderne og derefter tog jeg videre til fest i Brøndby sammen med min kæreste, hos hans klassekammerater :D - Faktisk så nåede vi ikke engang derhen før klokken slog 12, så vi hoppede ned fra en bænk på et busstoppested.. feedt :D


Hvad lavede i nytårsaften??


Jeg har også lige nogle nytårsfortsæt! :D

  • Passe bedre på mine negle og hænder!
    -Mine negle knækker utroligt let, og jeg får meget hurtigt tørre neglebånd og tørre hænder. Så jeg vil passe bedre på at jeg ikke udsætter mine negle for noget de ikke kan tåle og bruge mere håndcreme!
  • Ligge 500 kr. til side hver måned.
    -Jeg vil hæve ca. 500 kr. hver måned og ligge dem i en kuvert, så jeg kan spare op til januar-udsalget til næste år (jeg føler jeg aldrig har nok penge når den tid kommer ;d jeg mener, hvem gør ikke det?), eller til hvis jeg virkelig bare er i krise med 0,00 kr. på kontoen.
  • Komme i bedre form
    -Lige nu går jeg til boksning 2 gange om ugen, 3 timer i alt, men jeg vil også gerne have en eller to faste løbe dage. 
  • Spise sundere.
    -Ikke fordi jeg spiser usundt, men for at komme i bedre form, skal kosten jo også passe.
  • Kun bruge højst 125 kr. om måneden på neglelak.
    -Den bliver svær! - Håber jeg kan holde den:d
  • Lave flere flotte nail art designs på denne blog!
Det var så mine nytårsfortsæt! - Hvad er jeres??





Her er det nail art design, som jeg havde på nytårsaften! - Håber i kan lide det, for jeg elsker det!! :D

Hello everyone and a happy new year!


I hope you all have had a very nice day/night with a lot of pretty and loud fireworks and delicious food! - I know i had.
-I stated out, eating at my place with my girlfriends and then i went to a party with my boyfriend at his friends place. - Actually we didn't make it overthere in time for 12 o'clock, so we jumped into the new year on a bench at a bus stop !! - cool.. :D


What did you do new years eve ??


And here i have my new years resolutions!;D



  • Take better care of my nails and hands.
    -My nails break very easily, and i get very dry hands and cuticles sometimes. So i am gonna make sure my nails is getting treated well, so as my hands and cuticles.
  • I will save about 500 kr. (about 45 GBP and about 84 USD) a month.
    -I will put the money in an envelope, so i can save up for after-christmas-sale next year (I always feel like i never have enough money:d-- i mean, who does'nt?), or in case i need any. 
  • Getting in a better shape.
    -Right now i am boxing 2 times a week, 3 hours total. But i want to have some days were i go running og working out more.
  • Eating healthier.
    -No that i don't, but if i have to get in a better shape, i think i have to cut down on all the unhealthy stuff.. 
  • Only use a maximum of 125 kr. (about 11 GBP and about 22 USD) a month on nailpolish.
    -This is gonna be tough! - Hope i'll make it!
  • making more nail art designs here on my blog!
So thats that! - What are yours new year resolutions??

Here is the nail art design i was wearing new years eve, hope you like it, caus i know i do!! :D



Kjolen jeg havde på (billede er fra nelly.com)
The dress i was wearing, (Picture is from nelly.com)


Hvad jeg brugte/What i used.
GOSH - Gasoline # 541
Claudia - Just black #157
Purple striping tape from eBay.com
Purple rhinestones from eBay.com
A make-up sponge

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...