8. januar 2012

NOTD - Depend #289

Hej (:


Så har vi endnu en NOTD. Idag har jeg Depend #289 på. Dette er bare en af de lakker som er med i Depends Jule Kollektion 2011 (: - Der er glitter i alle lakkerne, og de er alle bare sååå flotte! , Skal helt klart have dem alle sammen (Selvom jeg kun må bruge 125 kr. på neglelak om måneden) (:-Så håber jeg det ikke er 'Limitid edition'' :D


Dette er en rigtig flot julet grøn farve! - Det var den første lak der fangede mit øje da jeg kiggede hen på holderen, hvor der hvert fald stod 50 andre flotte Depend lakker! - Jeg måtte bare have den :D

Hey (:


So yet another NOTD. Today i was wearing Depend #289. This is one of the colors in their christmas collection 2011 (:  -All the polishes in the collection has glitter in it, and they are soo pretty ! I really want the whole collection (even though i can only spend 125 kr. (13 GBP and 22 USD) every month ! - So i hope it is not a limitid edition :D


This is a really pretty christmassy green color with beautiful glitter and shimmer in it! It was the first thing that caught my eye, when i looked at the Depend rack, with at least 50 other pretty nail polishes! - so i had to have it :D


Man kan ikke se den rigtige farve, og det er rigtig ærgeligt for den er sååå flot (:
You cannot see the real color, and that is a shame, cause it is so pretty (:

Jeg har et elendigt kamera!
I have got a really bad camera!
Take (Nail) Care

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...