30. januar 2012

NOTD - essie ''Bahama Mama''

Hey (:

Jeg ved godt der er gået et stykke tid siden mit sidste indlæg, men har haft reeeet så travl de sidste par dage :/

Men her har i hvert fald endnu en NOTD med en af mine yndlings lakker!!! Jeg elsker den mørkerøde/lilla agtige farve denne lak har!! - så fint :D

-og ja.. nu har jeg 100 % brudt mit nytårs fortsæt om kun at bruge 125 kr. på neglelak om måneden.. ups ;s Som jeg også skrev lidt om i mit tidligere indlæg, skulle jeg til svarige med min kusine og hendes familie, og der ligger et kæmpe shopping center, og der kom jeg godt nok til at bruge en lille smule for meget.. hæhæ.
Er ret skuffet, meeeen helt ærligt. det var næsten et umuligt mål.. i hvert fald for mig da :D - men jeg køber jo ikke neglelakker hver eneste måned, så jeg ror alligevel at i sidste ende kommer det hele til at falde ind (:.. måske 

Hey (:

I know it has been a while since my last post, but i've been really busy these days /:

But here is another NOTD with one of my favorie laquers that i have!!! I love the dark red/dark purple-ich color it has to it..!! - sooo pretty!, 

-And yes... now i have 100 % broken my new years resolutions about only using 125 kr. a month.. woops ;S
As i've mentioned in one of my earlier posts, i had to go to sweden with my cousin and her family. And there is a huge shopping mall, and i kinda used a little too much :d.. I'nm actually pretty dissapointed in myself.. buut.. it was a pretty hard resolution. And it's not like i'm buying nail polish every month.. so it kinda adds up in the end :D-- perhaps 



Take (Nail) Care
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...