12. januar 2012

Reorganizing my stash :D

Hej (:


Så her for nogle dage siden kiggede jeg ind i mit negle-skab og tænkte ''Gud, hvor jeg dog meget snart skal rydde op her!'' Så det gjorde jeg så. Jeg ryddede op i min neglelak her for ca. 2 dage siden, og idag har jeg så ordnet mine nail art ting :D
Jeg var ude og købe nogle flere af de der små kasse-kurve ting, så jeg kunne organisere det bedre. Og jeg synes hvert fald at det er blevet rigtig fint!!! ;D
Måske kan dette også give dig nogle ideer om, hvordan du kan organisere dit neglelak?? (:


-Jeg ligger meget snart day 17 i ''31 day manicure challenge'' ind, da jeg har lavet designet, så lige nu ligger billederne bare på min computer og venter på at blive lagt ind :D

Hello (:


So a couple a days ago i was looking inside my nail-closet and i thought ''Oh My God... i gotta clean that mess up real soon!!'' - so i did.
I reorganized all of my nailpolishes and nail art stuff. First i did my nailpolish, and like 2 days after i did my nail art stuff.
I just bought some more of those basket-things, so it would be easier to organize my stuff. Well, i think it looks soooo pretty :D
Maybe you can get some ideas from these pictures, on how you can store your nailpolish stuff :D


-I am soon gonna put day 17 in the 31 day manicure challenge up here. I've already made the design, so they are just laying on my computer waiting for me to post 'em (:


Så er der blevet helt tomt for neglelakker.. desværre fik jeg ikke et ''før-billede'', glemte det :d - Negle lak holderne har jeg selv lavet ud af oasis og lim. (: - Jeg skal snart lave en ny, så kan det være jeg kan lave en 'tutorial'. >Det er nemt og billigt!!
So now it is totally empty for nailpolish.. unfourtunately i didn't get a ''before-picture'', i forgot :D - The nail polish stand you see, i've made myself out of the green bubble things you put flowers in and glue (: - I am going to make one more soon, so maybe i can do a tutorial?? - It is easy ans cheap!




Endelige resultat på hylde 1. Det er såå fint :D i Højre side i de røde kasser er alle mine nail art pens, shatter lakker og  nogle topcoats, basecoats, treatmeants og olie. Til venstre side i de røde kasser, er alle de lakker jeg enten kun har 1 eller 2 af (eller som ikke kunne være på holderen) og de lakker som jeg ikke rigtig gider bruge mere. I midten er der nogle frankens, som jeg har lavet. Bagerst er selvfølgelig min neglelak-holder med mine yndlingslakker og de mest brugte :D
Finally result on shelf 1. It is sooo pretty ::D To the right in the red boxes is all of my nail art pens, shatter polishes and some topcoats, basecoats, treatmeants and oil. To the left in the red boxes is all of the polishes that i only own 1 or 2 of (or just couldn't fit on the rack) and the ones that i never really use anymore. In the middle is some frankens i've made. And in the back is the rack holding my favorite polishes and the most used ones. :D

Jeg har skrevet numre på de nail art pens som jeg har købt fra eBay.com, da der ikke var nogle numre eller navne på nogle af dem. 
I've written numbers on the nail art pens from eBay.com, cause they had no numbers or names :)

Mine nail art ting og sager - før :D
My nail art supplies etc. - before :D


Så er der blevet cleanet :D - elsker det!, det er så meget lettere at finde alle min ting!
Now it's all cleaned! - i love it :D It is now so much easier for my to find the stuff i want :D

Fra venstre: en masse små hjerter, stjerner og blomster i plastic til nail art, rhinestone, fimo og lidt større glitter-dimser, vatrundeller og ørerensere og neglehjul til at se hvilke lakker jeg har (fåår snart nogle nye).
From left: Lots of smal hearts, stars and flowers decals, rhinestones, fimo and glitter decals, cotton pads and cuetips and nail wheels for swatches.

Fra venstre: Neglelak fjernere, depend gel kit og en lille kasse med negledesigns. En hvis kasse med en masse forskellige file. En rød kasse med en masse forskelligt nail art, stickers, glitter, striping tape. sponges, nail patches. En stor farvede kasse med nail art børster, dotting tools, negleklipper, toe-seperator, neglebånds-fjerner, neglebørster, neglebåndsskubber, neglelakfortynder, neglehærder, neglelim, neglebånds cutter.
From left: Nail polish removers, depend gel kit and a little boxs with nail art designs. A white box with different files. A red box with glitter, stickers, striping tape, sponges, nail patches. A colorful box with nail art brushes, dotting tools,             toe-seperator, nail glue, nail clippers, cuticle cutter, cuticle cream, nailpolish thinner, hand cream, nail hardener, cuticle pusher.
Så det var det :D Jeg håber i kunne lide det og i fik et overblik over hvad det er jeg har. Hvis i har lyst til at tage et nærmere kig, så sig endelig til nede i kommentarene!


So That was that :D - Hoped you guys liked it, and got an overview of what i have. If you's like a closer look, please let me know, in the comments below !

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...