3. januar 2012

Taking of your fake gel nails tutorial.

Hey (;


Nu er jul og nytår altså overstået, og det er blevet tid for mig, at tage mine falske gel negle fra Depend af. Dette kan være ret problematisk, det tager hvert fald sin tid, så man skal have lidt tålmodighed (Jeg er nok den mindst tålmodige person på jorden) men jeg så Desperate Housewives i mellemtiden, så det gik lige :D
Det tog mig ca. 1 time at få neglene af og gøre mine naturlige negle pæne igen, men jeg er sådan en der lige skal alt muligt midt i det hele. Så før i begynder så husk lige at have nogle snacks, noget at drikke og gå på toilettet (bare nogle gode råd jeg kom forsent med at fortælle mig selv) :D


Jeg er faktisk overrasket over hvor lang tid disse negle rent faktisk holdte sig. Min højre tommelfinger negl knækkede godt nok på nytårsaftens dag (:O) men det blev hurtigt fikset med en god nok lidt større negl, men så er det jo godt at der er opfundet en fil :D - Men ellers har de holdt fra den 23/12 til den 2/1. Det er hel 10 dage!!-wow:D


Jeg må sige, jeg savner allerede at have flotte lange negle!! - Håber mit nytårsfortsæt holder :d


Instruksioner til hvordan jeg bar mig ad med at få disse gel negle af:

Hey (:


So now christmas and new year has passed, and it is time for me to take my fake gel nails from Depend of. This can be pretty tough, well, it takes time, so you need a little patience (i am like the most impatient person in this world) but i watched Desperate Housewives in the meanwhile, so i'm good :D
It took me about an hour to get those nails of and make my natural nails look good again. But i am a person who just can't sit still, and have to do something all the time. So before you start i have some good advise for you; Bring snacks, something to drink and go to the bathroom before getting started :D


I am actually surprised of how long these nails held! Well, my right thumb nail broke new year's eve day (:O) but i fixed it with another nail that was just a little bigger, luckily someone invented nail files!! :D -But these nails held from 23/12 - 2/1, so it is 10 days! - wow :D


I must say, i miss having long pretty nails, Just have to work on that :D 


Instructions on how i took my fake gel nails of: 


Hvad jeg brugte:
What i used:




1.
Tag alt neglelak af, gerne med en neglelakfjerner med meget acetone i.
Take off all of your nail polish, preferably with an nailpolish with acetone.

2.
Fyld de 3 shot-glas op med din neglelakfjerner med meget acetone.
Fill up your shot-glases with a nailpolish remover with a lot acetone.

 3.
Dyp dine negle ned i, og lad dem være der i 15-20 minutter.
Dip your nails, and let them sit for 15-20 minutes.

 4.
Når der er gået 15-20 minutter skulle neglene være lige til at tage af. og de vil se noglelunde sådan ud.
When the 15-20 minutes has passed, you should be able to just gently take of your nails and it will look a little something like this.

 5.
Hvis der stadig er mere gele på din negl, så er det her du skal file eller tage en vatrundel og dybbe  dem i neglelakfjerner og lægge dem på neglen. Dette vil blødgøre den overskydende gele og gøre det blødt. Nu er det lige til at skrabe og file resten væk.
If there is still some gel on the nail, then you can either file it, or soak a cotton round into nail polish remover and lay it on your finger. This will soften up the gel, so you can just scrabe and file the rest of.


Til sidst skal resterne bare skrabes og files af med en rosenpind og en buffer (:
-Og glem endelig ikke at bruge håndcreme og neglebåndscreme!

Last thing is to just scrabe and file the last bits of with an orangestick and a buffer (:
-And don't forget to use handcreme and cuticlecreme!

Jeg håber dette indlæg hjalp dig(: - Hvis der er andre forslag på hvordan man også kan gøre det, så bare lig et link i kommentaren! Det vil være behjælpeligt for alle (:

I hope this post helped any of you (: - If any other has other ways of doing this, please feel free to leave it as a link in the comment section! - This will only help everyone (:

Take (Nail) Care

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...